Bruna som brunbönor

Igår kom Titti och hämtade mig med mopeden och vi åkte till Tranås.
Vi gjorde inte så mycket den kvällen, utan mest pratade, tittade på sjukt roliga filmer, drack kaffe och gjorde pastasallad :-)


Vi vaknade ganska sent igår, åt frulle och drog ut på staden. Jag köpte en orange tröja, en grå stickad tunika-klänning och ett par gråa leggings. Titti fick tag på ett riktigt snyggt linne, som hon senare spillde ner med kaffe xD

På kvällen fick vi för oss att sola solarium, det var jätte roligt, och JÄTTE svettigt, haha (-:
Vi blev jätte bruna och sprang och köpte handukar, vi luktade pyton i affären, så vi skyndade oss hem till lägenheten och duschade.

Idag vaknade vi halv 2!! Åt lunch, städade hela lägenheten och åkte sedan hem. Så nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska göra... Jag tror jag ska cykla en lång-tur!

Ha det bra! //Svartsocka :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0