Dagarna går

Jag känner mig så fri och lycklig!  Jag cyklar vart jag vill, är med vem jag vill och får göra vad jag vill! :-)
Jag har cyklat över 4 mil, 2 mil varje dag! Har världens goaste bästa vän och massor av andra jag har i min vänskapskrets. 

Titti och jag har varit i några dagar nu och bara haft det skönt, sen blir den Halmstad för Titti, mig och Simon!
Min dator ska jag snart beställa, men det tar tid att välja "den rätta" man ska leva med i många år! xD
Jag väntar på mina brev som inte har kommit än, och jag har skaffat en sambo till! :-P Inte Titti utan en annan, haha xD
Nu måste jag plocka in i diskmaskinen, annars kommer farmor och dödar mig!

ha det bra! //Svartsocka :o)

Kommentarer
Postat av: Gratis bloggdesigner

Tsss kolla in vår blogg med gratis bloggdesigner =P

2009-07-28 @ 15:20:31
URL: http://unikabloggdesigner.blogg.se/
Postat av: Titti

WAF va menar du!?! Är inte jag din sambo va? VA? xD haha skoja bara, vem är det då? =)

2009-07-28 @ 15:21:27
URL: http://newfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0