Blinka lilla stjärna

Idag har man haft sovmorgon efter en natt med cirka tusen mardrömmar, men jag tog mig till skolan 2 minuter från lägenheten och hade samhäll.

Efter det gick vi med skolan och tittade på bio; Slumdog Millionaire. Jag tyckte den var rätt intressant, fast väääldigt långdragen xD I slutet när han skulle få bruttan han hade älskat hela livet men inte fått, stod dom på en tågstation, när han skulle springa över till hon bruttan över spåren väntade jag bara på att han skulle bli överkörd, fast det hade ju gjort hela filmen osevärd. Men jag garvade som fan iallafall pågrund av tanken :)

Efter skolan cyklade jag tillbaka till skolan för att få pussa lite på min Simon och se så han var okej efter vaccin-sprutan <3

Mamma, Pappa, Emsa och Emma stog utanför min lägenhet och väntade på mig, fick presenter :D två ljuslyktor och en tvål :)

Sedan åt jag för att sedan få värsta lyx och bli skjutsad till baletten! Baletten gick rätt bra idag, förutom rörelse i slutet.

Nu sitter jag vil datorn och försöker slappna av lite, blogga och lyssna högt på musik! :)

Ha det bäst! // Svartsocka :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0